آکادمی طراحان مد

Academy of Fashion Designers

آکادمی طراحان مد

Academy of Fashion Designers

  • ۱
  • ۰

 

الناز حدیدی عقیده دارد برگزاری جشنواره به موسسات هنری امکان داده کارهایشان را ارائه دهند و خدمات خود را معرفی کنند.الناز حدیدی مدیر آکادمی طراحی مد که در بخش موسسات جشنواره مد و لباس حضور دارد در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین گفت: این موسسه توسط اساتید مجربی که در دانشگاه تدریس می‌کنند راه اندازی شده و هدف من از راه اندازی این موسسه دو بخش علمی و عملی دارد.

حدیدی ادامه داد: در بخش علمی، هنرجویان شیوه طراحی لباس زنانه، مردانه ، بچه گانه، طراحی لباس تئاتر و سینما ، طراحی کیف و کفش و... را آموزش می‌بینند. در کنار آن فعالیتهایی در زمینه تالیف و ترجمه کتاب انجام میدهیم چون منابع کمی در این رشته وجود دارد و ما قصد داریم آثاری را به آن اضافه کنیم. با توجه به اینکه بیشتر بچه‌های دانشگاهی در آکادمی حضور دارند ما می‌توانیم از هر کسی که به این کار علاقه دارد برای تالیف مقاله دعوت کنیم.

او با اشاره به فعالیت‌های عملی موسسه گفت: بعد از آموزش هنرجویان از آنها دعوت می‌کنیم در شوهای فصلی ما شرکت کنند. این شوها در فرهنگ‌سراهای معتبر برگزار می‌شود و بعد از آن طرح‌ها را برای فروش ارائه می‌دهیم یا طرح را از هنرجو خریده و تولید می‌کنیم. فعالیت ما یک پروسه طولانی مدت و بزرگ است که به اشتغال زایی می‌رسد و هدف اصلی موسسه ما معرفی هنرجویان به بخش صنعت بعد از آموزش دادن آنها است.

حدیدی در مورد اهمیت جشنواره مد و لباس فجر گفت: برگزاری جشنواره به موسسات هنری امکان داده کارهایشان را ارائه دهند و خدمات خود را معرفی کنند. ضمن اینکه برگزاری آن در نمایشگاه بین‌المللی باعث شده نظم و کارآیی بیشتری داشته باشد.

 

 

 

 

 

نظرات (۱)

سلام استاد عزیز من کلیپ های شمارو در رابطه با طراحی لباس دیدم خیلی جالب و متفاوت بود یادم رفت خودمو معرفی کنم رحیمی هستم از کرمانشاه به نوعی همکاریم دبیر درس حرفه وفن حتی یک واحد از کتاب درسی ما خیاطیه خواستم فقط سلامی بدم و خدا قوتی خوشحال می شم به وبم سری بزنید با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی